Korduma kippuvad küsimused

Siin saate tutvuda meie korduma kippuvate küsimustega. Juhul, kui oma küsimusele siit vastust ei leia, palun võtke julgelt meiega ühendust kas siis läbi kontakti lehe või E-posti teel aadressil: info@fisher.ee

Kui sooduskoodi ei ole kauba tellimisel sisestatud ning ost on vormistatud, siis ei ole enam võimalik tagantjärgi koodi kasutada.

Arve alusel maksmist, kui makseviisi meil hetkel seadistatud ei ole, kuid soovi korral oleme valmis vastu tulema ning esitama vajadusel arve. Selleks palume võtta meiega oma tellimuse sooviga ühendust E-posti teel aadressil info@fisher.ee. Oluline on teada, et arvega maksmise puhul ei väljastata kaupa enne, kui arve on 100% tasutud. Väljastatud arve kehtib 7 päeva väljastamise hetkest ning tühistatakse, kui selle aja jooksul makset laekunud ei ole.

Kahjuks võimalust tulla lattu toodetega tutvuma me hetkel ei paku. Kui teid huvitab mõne toote osas spetsiifiline detail või näitajad, mida toote info juures kuvatud ei ole, siis palume pöörduda meie poole E-posti teel.

Selleks, et võrrelda erinevaid tooteid tuleb soovitud toodete, näiteks multirullide, juures eelvaatel vajutada pildi vasakul üleval nurgas olevale kaalumärgile. See lisab toote võrdlusaknasse. Samuti minnes toote enda info peale saab sealt ‘Lisa võrdlusesse’ nupu alt sama teha. Kui olete märkinud soovitud tooted siis minge edasi ülevalt menüüst lingile ‘võrdle tooteid’ ning uuel lehel avanebki valitud toodete võrdlused piltide ning parameetrite baasil, mis on saadaval.

Kui peale ostu sooritamist ei laekunud teie sisestatud E-posti kontole ostukinnitust, siis palun kontrollige oma spam/junk kausta. Kui kirja seal ei ole, siis andke sellest meile teada aadressil info@fisher.ee

Väärt
Kingitus

Soovid teha kingitust
ja ei tea mida valida? 
Aga palun! Meie E-poe kinkekaardid on parim lahendus.