Korduma kippuvad küsimused
Siin saate tutvuda meie korduma kippuvate küsimustega. Juhul, kui oma küsimusele siit vastust ei leia, palun võtke julgelt meiega ühendust kas siis läbi kontakti lehe või E-posti teel aadressil: info@fisher.ee
Kui sooduskoodi ei ole kauba tellimisel sisestatud ning ost on vormistatud, siis ei ole enam võimalik tagantjärgi koodi kasutada.
Arve alusel maksmist, kui makseviisi meil hetkel seadistatud ei ole, kuid soovi korral oleme valmis vastu tulema ning esitama vajadusel arve. Selleks palume võtta meiega oma tellimuse sooviga ühendust E-posti teel aadressil info@fisher.ee. Oluline on teada, et arvega maksmise puhul ei väljastata kaupa enne, kui arve on 100% tasutud. Väljastatud arve kehtib 7 päeva väljastamise hetkest ning tühistatakse, kui selle aja jooksul makset laekunud ei ole.
Kahjuks võimalust tulla lattu toodetega tutvuma me hetkel ei paku. Kui teid huvitab mõne toote osas spetsiifiline detail või näitajad, mida toote info juures kuvatud ei ole, siis palume pöörduda meie poole E-posti teel.
Selleks, et võrrelda erinevaid tooteid tuleb soovitud toodete, näiteks multirullide, juures eelvaatel vajutada pildi vasakul üleval nurgas olevale kaalumärgile. See lisab toote võrdlusaknasse. Samuti minnes toote enda info peale saab sealt ‘Lisa võrdlusesse’ nupu alt sama teha. Kui olete märkinud soovitud tooted siis minge edasi ülevalt menüüst lingile ‘võrdle tooteid’ ning uuel lehel avanebki valitud toodete võrdlused piltide ning parameetrite baasil, mis on saadaval.
Kui peale ostu sooritamist ei laekunud teie sisestatud E-posti kontole ostukinnitust, siis palun kontrollige oma spam/junk kausta. Kui kirja seal ei ole, siis andke sellest meile teada aadressil info@fisher.ee
Hetkel sellist varianti meil tarnevõimalustes ei ole, kuna puudub reaalne pood, kuid võimalusel tuleme soovidele vastu ning saame kokkuleppida kauba üleandmise aja ja koha.
Saab ikka, kuid kuna saatekulud ning tarneajad on riigiti väga erinevad, siis info täpsustamiseks palume võtta meiega eraldi ühendust.
Tellimuse kohaletoimetamise kiirus sõltub teie asukohast ning valitud tarneviisist. Eesti piires jõuab kaup teieni 1-7 tööpäeva jooksul.
On küll. Kõik tellimused, mis edastatakse kättesaamiseks postkontorisse või kulleriga soovitud aadressile on jälgitavad. Jälgimiskoodi leiate kinnituskirjast, mille saate peale meilt peale tellimuse välja saatmist.
Kui olete endale sobivad tooted välja valinud, lisage need ostukorvi. Lehe paremal üleval näete ostukorvi pilti ning selle vajutades kuvab ka kõik korvi lisatud tooted. Seal on võimalik muuta toote koguseid või eemaldada neid ostukorvist. Koguste muutmise korral tuleb vajutada Uuenda Ostukorvi nuppu ning kui kõik on korrektne, valige roheline nupp Mine Maksma, mis suunab teid makseviiside juurde.
Kas mõtlesid ringi või näiteks sisestasid kogematta vale aadressi ostu kinnitamisel? Pole probleemi, kõigil juhtub. Seni kuni ostu ei ole ära töödeldud või välja saadetud on võimalik oma konto all sellele muudatusi teha.
Tellimuste jälgimine on lihtne. Me saadame sulle E-posti teel kinnituse andes teada, kui su tellimus on välja saadetud. Võid logida oma kontole sisse ja sealt näed kogu oma tellimuse infot valides Tellimused ja Vaata detaile. Jälgi saadetist lingi alt saad teada, kus maal sinu tellimus parasjagu on. Samuti on sul võimalik sealt meile teada anda, kui sul on tarvis oma tellimuse kohta päring esitada.
Sugugi mitte, sul ei ole tarvis kontot, et meilt kaupa tellida. Võid lihtsalt shoppata, lisada tooted ostukorvi ja suunduda maksmisele. Tellimuse vormistamisel saad lisada E-posti aadressi, et saaksime sind tellimuse kinnituse saata, mis kajastab saadetise numbrit ja selle järgi saab näha tellimuse teekonda. Tehes nii ei ole teil tarvis oma kontot luua ning sellega ei kaasne turunduskirju, kui sa ei ole just meie uudiskirjaga liitunud.
Kõikvõimalikud küsimused on meile võimalik esitada läbi meie kontakti lehe või siis kirjutades eraldi E-postile info@fisher.ee.
Tellimuste tagastust saab vormistada oma konto alt vajutades nuppu Tagasta või võttes meiega ühendust E-posti teel ja täpsustame kõik vajalikud detailid.
Tellimuse tagastamisel on ostja kohus kanda kõikvõimalikud transpordikulud, et toode või tooted jõuaks tervetena tagasi meieni, kui ei ole just eelnevalt teisiti kokkulepitud.
Väärt
Kingitus
Soovid teha kingitust
ja ei tea mida valida?
Aga palun! Meie E-poe kinkekaardid on parim lahendus.